Koppel je account eenvoudig met TOPdesk

Wil je direct tijdens de werkzaamheden materiaal en uren registreren met de tablet of smartphone? Dat kan nu met de WerkbonApp gekoppeld aan je TOPdesk account!

Met een digitale werkbon haal je veel van de huidige handmatige handelingen er tussen uit. De monteur op locatie vult de digitale bon in op zijn iPad of Android telefoon en een paar seconden later ontvang je de werkbon direct in je software op kantoor.

Met de koppeling factureer je sneller en kun je je nog meer op je werk richten. Minder administratieve rompslomp en je hebt sneller je geld. Na ondertekenen en afronden van de werkorder wordt de werkbon in een overzichtelijke PDF met handtekening en eventueel bijgevoegde foto’s per e-mail verzonden aan de klant. Daarna wordt de werkbon doorgestuurd naar je eigen TOPdesk account en wordt de melding automatisch afgerond. Bespaar dus tijd en geld: koppel je WerkbonApp account.
De voordelen van een koppeling op een rijtje:

  • meldingen in TOPdesk met vooringestelde status worden opgehaald naar WerkbonApp
  • afgeronde werkbonnen worden teruggestuurd naar TOPdesk en de melding wordt bijgewerkt
  • automatische synchronisatie van materialen, contacten en medewerkers

Hoe activeer ik de koppeling?

  1. Klik op ‘Licentiemanager’ in de linker menubalk onder het kopje Instellingen. Je krijgt nu een overzicht van de actieve licenties.
  2. Klik op de blauwe knop rechtsboven ‘Bestellen’. Je bent nu in het Besteloverzicht.
  3. Onder het kopje Koppeling kun je de koppeling selecteren uit het dropdown menu.
  4. Stel de koppeling eenmalig in via Externe koppeling’ in de linker menubalk.