Koppel je account eenvoudig met TOPdesk

Wil je direct tijdens de werkzaamheden materiaal en uren registreren met de tablet of smartphone? Dat kan nu met de WerkbonApp gekoppeld aan je TOPdesk account!

Met een digitale werkbon haal je veel van de huidige handmatige handelingen er tussen uit. De monteur op locatie vult de digitale bon in op zijn iPad of Android telefoon en een paar seconden later ontvang je de werkbon direct in je software op kantoor.

Met de koppeling factureer je sneller en kun je je nog meer op je werk richten. Minder administratieve rompslomp en je hebt sneller je geld.
Na ondertekenen en afronden van de werkorder wordt de werkbon in een overzichtelijke PDF met handtekening en eventueel bijgevoegde foto’s per e-mail verzonden aan de klant. Daarna wordt de werkbon doorgestuurd naar je eigen TOPdesk account, zodat de uren en materialen direct op een conceptfactuur komen te staan. Bespaar dus tijd en geld: koppel je WerkbonApp account.
De voordelen van een koppeling op een rijtje:

  • afgeronde werkbonnen worden direct calls in TOPdesk
  • geen extra kosten: je betaalt niets extra’s per maand voor de koppeling

Hoe bestel ik een koppeling?

Een koppeling kun je in je account bestellen:

Log in enScreen Recording 2017-09-14 at 02.38 PM ga naar Instellingen – Licentiemanager

Klik bij Licenties op de tab Koppeling en klik op de groene knop ‘Koppeling bestellen’

Kies uit de lijst de gewenste koppeling, ze ziet nu het bedrag dat wij per maand in rekening brengen

Klik op de blauwe knop Bevestigen

Ga nu naar Instellingen – Externe Koppeling voor verdere instructie om de integratie in gang te zetten. Heel simpel.