Koppel je account eenvoudig met InfraOffice

Wil je direct tijdens de werkzaamheden materiaal en uren registreren met de tablet of smartphone? Dat kan nu met de WerkbonApp gekoppeld aan je InfraOffice account! De app is gekoppeld aan de module Werkorderplanning.  In InfraOffice is het altijd al mogelijk geweest om eenvoudig werkbonnen aan te maken en deze te verwerken. Alleen was dit tot voor kort altijd een handeling waarbij papier noodzakelijk was wat weer leidde tot het handmatig overnemen van de ingevoerde gegevens van jou of je medewerkers.

Met een digitale werkbon haal je veel van de huidige handmatige handelingen er tussen uit. De monteur op locatie vult de digitale bon in op zijn iPad of Android telefoon en een paar seconden later ontvang je de werkbon direct in je software op kantoor.

Met de koppeling (gemaakt door BouwInfosys) factureer je sneller en kun je je nog meer op je werk richten. Minder administratieve rompslomp en je hebt sneller je geld.
Na ondertekenen en afronden van de werkorder wordt de werkbon in een overzichtelijke PDF met handtekening en eventueel bijgevoegde foto’s per e-mail verzonden aan de klant. Daarna wordt de werkbon doorgestuurd naar je eigen InfraOffice account, zodat de uren en materialen direct op een conceptfactuur komen te staan. Bespaar dus tijd en geld: koppel je WerkbonApp account.
De voordelen van een koppeling op een rijtje:

  • werkorders aangemaakt in Werkorderplanning worden direct werkbonnen die in de app van de medewerker verschijnen
  • afgeronde werkbonnen worden direct proef-facturen in InfraOffice
  • synchroniseer je contacten / relaties vanuit InfraOffice naar je WerkbonApp account
  • synchroniseer je materialen en werknemers vanuit InfraOffice naar WerkbonApp
  • minimale kosten: neem contact op met BouwInfosys of kijk op de Productsite in BGI-Office
  • Koppeling is gemaakt door BouwInfosys en wordt volledig door hen ondersteund

Lees  hier  een interview met een gebruiker over de koppeling op de site van BouwInfosys.

Hoe activeer ik de koppeling?
Om deze koppeling te realiseren moeten zaken handmatig ingesteld worden door ons of door derden. Dit kan variëren van het openzetten van een IP-poort tot het doen van aanpassingen op jouw locatie. Hiervoor worden eenmalige opstart-kosten in rekening gebracht door ons en/of door de andere partij. Het is daarom niet mogelijk deze koppeling ‘even’ te testen.

Je kunt de koppeling al wel activeren. We nemen dan contact met je op om de integratie samen in te plannen. De koppeling wordt als volgt geactiveerd:

  1. Klik op ‘Licentiemanager’ in de linker menubalk onder het kopje Instellingen. Je krijgt nu een overzicht van de actieve licenties.
  2. Klik op de blauwe knop rechtsboven ‘Bestellen’. Je bent nu in het Besteloverzicht.
  3. Onder het kopje Koppeling kun je de koppeling selecteren uit het dropdown menu.
  4. Stel de koppeling eenmalig in via Externe koppeling’ in de linker menubalk.