Koppel je account eenvoudig met Gilde software

In Gilde software is het altijd al mogelijk geweest om eenvoudig werkbonnen aan te maken en deze te verwerken. Alleen was dit tot voor kort altijd een handeling waarbij papier noodzakelijk was wat weer leidde tot het handmatig overnemen van de ingevoerde gegevens van jou of je medewerkers.

Met een digitale werkbon haal je veel van de huidige handmatige handelingen er tussen uit. De monteur op locatie vult de digitale bon in op zijn iPad of Android telefoon en een paar seconden later ontvang je de werkbon direct in je software op kantoor.

Met de nieuwe koppeling van Gilde met de applicatie van WerkbonApp is dit nu ook voor jou mogelijk, zodoende kun je je nog meer op je werk richten en ben je minder tijd kwijt bent aan administratieve werkzaamheden.
Na ondertekenen en afronden van de werkorder wordt de werkbon in een overzichtelijke PDF met handtekening en eventueel bijgevoegde foto’s per e-mail verzonden aan de klant. Daarna wordt de werkbon doorgestuurd naar je eigen account op Gilde software, zodat de uren en materialen direct op een conceptfactuur komen te staan. Bespaar dus tijd en geld: koppel je WerkbonApp account direct aan Gilde software.
De voordelen van een koppeling op een rijtje:

  • werkorders aangemaakt in Gilde software worden direct werkbonnen die in de app van de medewerker verschijnen
  • afgeronde werkbonnen worden direct proef-facturen in Gilde software
  • synchroniseer je contacten / relaties vanuit Gilde naar je WerkbonApp account
  • synchroniseer je materialen en werknemers vanuit Gilde naar WerkbonApp
  • minimale kosten: 10 euro per maand af te rekenen via Gilde software (lees hier)
  • Geen setup kosten: je betaalt geen eenmalige administratiekosten

Hoe bestel ik een koppeling?

kopeling-bestellen

Een koppeling kun je in je account bestellen:

  • Log in en ga naar Instellingen – Facturatiebeheer
  • Klik op de groene knop ‘Koppeling bestellen’
  • Kies uit de lijst de gewenste koppeling, controleer het IBAN, vul je mobiele nummer in en ga naar Stap 2
  • Je ontvangt nu een SMS-je met de TAN code. Vul deze in. Je bestelling is afgerond. Het bedrag wordt maandelijks geïncasseerd
  • Je zit nergens aan vast: opzeggen kan altijd online op Facturatiebeheer.